
ننه حشمت، مادري از سرزمين ايران ننه حشمت مادري است در روستايي همين نزديکي خود مان، آبسرد. از ميدان نوبنياد تهران کمتر از ساعتي راه است. ننه حشمت به قول اهالي روستاي" گرم آبسرد" ( از توابع منطقه دماوند) مادري عقل باخته است که دو پسرش را فداي اين آب و خاک کرده است؛ يکي شهيد و ديگري جانباز اعصاب و روان. اکنون ننه حشمت و پسر جانبازش در هواي سرد زمستاني اين روزها که آب آشاميدني روستا هم يخ زده، در شرايط بسيار نامطلوبي زندگي مي کنند؛ فضاي سختي که حتي ديگر پول هم آنها رو خوشحال نمي کند... . سختي زندگي اين مادر بسان مادران همه ما، غم فراواني است که برايمان به ارمغان مي آورد. اين گزارش تصويري را عکاس جاويد نيکپور ديروز، جمعه از اين روستا فرستاده است.
لینک خبر : ننه حشمت، مادري از سرزمين ايران
برچسبها: مادر |