پنجشنبه، آبان ۰۹، ۱۳۸۷

درد بی دردی علاجش آتش است

گاهی چنان اتفاق میافتد که نمیتوان چیزی گفت
جملات کلیشه ای را می گزارم کنار .

زمانی که پدر و مادرم از این دنیا رفتند هر خبر را به گونه شنیدم و دیدم .

غم آخرت باشد
ما را در غم خود شریک بدان

حالا چند سال گذشته است . برادر مهربانم بهزاد عزیزم آن غم ، غم آخر من نبود و تمام آنهایی که میخواستند در غم من شریک باشند، شریک نشدند و تنها من ماندم تنهایی .

بهزاد عزیزم هیچ جمله ای را در خور ندارم که تو را آرام کند . حتی هیچ کار هم نمی توانم انجام دهم تا مر حمی به روی قلب زخم خورده ات باشد . برادر مهربانم استوار باش میدانم از هم دور هستیم اما یاد هایمان گره خورده است .مرد استوار دوستت داریم


مرد را اگر دردری باشد خوش است
درد بی دردی علاجش آتش است

posted by زندانی سياسی آزاد بايد گردد @ ۸:۱۵ بعدازظهر  

1 Comments:

  • At اسفند ۱۲, ۱۳۸۷, <$BlogCommentAuthor$> said…

    سانسور چي ها توبه مرا پاك نكنند . ميخواهم مردم ياد بگيرند توبه اراذل و اباش رژيم رو:
    من توبه میکنم!
    من توبه میکنم از نوشتن برای آزادی،از نوشتن برای ایرانم توبه میکنم،من میخواهم به اسلام و به رهبری خدمت کنم! من میخواهم در خدمت ولی امر مسلمین جهان باشم!میخواهم اسلام و ایران اسلامی را حمایت کنم! من مسلمان ضد آخوند توبه میکنم.من میخواهم سپاهی بشوم!میخواهم در بسیج عضویت داشته باشم.من دلم میخواهد برای بقا اسلام و ولایت فقیه هموطنان و دوستانم را شکنجه کنم.من دلم میخواهد دختران زیبایی را که جرمشان فقط زیبایی است را شلاق بزنم.من دلم میخواهد سنگسار کنم و الله اکبر بگویم.من توبه میکنم.من دیگر نمیگویم اندایشه را زندانی نکنید.من دیگر نمیگویم ! من دلم میخواهد بهایی ها را فقط به جرم ایمانشان شکنجه کنم و اعداامشان کنم.من دوست دارم برای خوشایند امام زمانم! سربند یا حسین ببندم و با خودم بمب و موادمنفجره حمل کنم تا هم اسلام بماند و هم من در بهشت با حورالعین محشور شوم.من مسلمان میشوم....اشهد ان لا اله الالله و محمد رسول الله و علی ولی الله.من اکنون آماده ام.برای ریختن خون هموطنان و مردم بیگناه فقط برای اسلام ناب محمدی! من اکنون آماده ام برای جاسوسی برای دروغ گفتن برای تهمت زدن.هان ای برادران بسیجی،سپاهی،لباس شخصی ها من آماده ام تا جانم را فدای رهبری و اسلام بکنم.مرا دریابید و دوست بدارید.من از امروز زالو شدم.یک حیوون خونخوار! من از امروز تمثال خمینی کبیر را جای قاب عکس نازنینم روی میزم گذاشتم.من امروز دیگر مسلمان ضد آخوند نیستم.مسلمان ضد بشر هستم.وخون ملت بيگناه را ميخورم .من توبه کردم.توبه.......مرا در ليست توابين قرار دهيد.

     

ارسال یک نظر

<< صفحه اصلي

 
 
دل نوشته

باقي را آزاد کنيد

قاصدك ! هان ، چه خبر آوردي ؟
از كجا وز كه خبر آوردي ؟
قاصدك
در دل من همه كورند و كرند
دست بردار ازين در وطن خويش غريب

کمپین آزادی برای سعید حبیبی و دانشجویان در بند


نگاشته‎ هاي پيشين

طناب دیگر بر گلوی آزادی

عابد -عابد - عابد - عابد - عابد

فرزاد کمانگر را آزاد کنید

اوين -اوين-اوين-اوين-اوين-اوين-اوين

سهم تو از زن بودن این است ؟؟؟

جنگ تمام شد اما هنوز شهید میدهیم

گذرگاهی به نام اصلاحات

یار دبستانی

تو ای زن ای حضور زندگی

قصۀ مردی که غرورش را رها نکرده

آرشيو
وب لاگهايي که ميخوانم

کميته نجات پاسارگاد

کميته مبارزه با سانسور

قمار عاشقانه

بابك خرمدين

حشمت طبرزدي

مهرانگيز كار

حسام فيروزي
زنانه ها
مديار
اردشير طيبي
يك قطره

بهزاد مهراني

نيك آهنگ كوثر
زيتون
يك گيله مرد
مسيح علي نژاد
شهر قصه
مسعود بهنود

چگوارا

شيوا نظر آهاري

دموکراسي فرزند جسارت
كوهيار گودرزي
خوابگرد
ويدا خسروي
سيد علي گدا
مهتا بردبار
عباس معروفي

ملاحسني در کانادا
فرنوش معيري
روزبه مير ابراهيمي
فريد سميع نژاد

مرتضي سميع نژاد
الپر
چريك
من نه منم
علي رضا فيروزي
كيانوش سنجري

اصانلو را آزاد کنيد


اخبار دانشجويي

ادوار نيوز
خبرنامه اميركبير
علامه بلاگ
كمپين آزادي پلي‌تكنيك
خبرنامه صنعتي شريف


سازمان هاي حقوق بشري

کميته منع شکنجه
انجمن منع شکنجه
منشور کوروش کبير
سازمان عفو بين الملل
ديوان اروپايي حقوق بشر
اعلاميه جهاني حقوق بشر
سازمان آموزش حقوق بشر
سازمان جهاني منع شکنجه
سازمان ديده بان حقوق بشر
انجمن دفاع از حقوق زندانيان
سازمان گزارشگران بدون مرز
انجمن حمايت از حقوق کودکان
شبكه‌ي بين‌ المللي حقوق بشر
انجمن اينترنتي دفاع از حقوق کودکان
فعالان حقوق بشر در ايران

mobareze ba sangsar


و اما عشق....

احمد شاملو
مصدق
صادق هدايت
فروغ

استاد شجريان