پنجشنبه، مهر ۱۹، ۱۳۸۶

اعدام نه .

به نام رهایی

دانشجو را در
بند میکنید
دانشجو را
شکنجه میکنید
دانشجو را
ستاره دار میکنید
استادش را
اخراج میکنید
دانشگاه را
پادگان میکنید
آزادی را
تحریم میکنید
کارگر را
بیکار میکنید
زن را
سنگسار میکنید
روزنامه را
تعطیل میکنید
روزنامه نگار را
دستگیر میکنید
وب لاگ را
فیلتر میکنید
ماهوراره را جرم میکنید
ملت را
خواب میکنید
از ملت خوابیده دزدی میکنید
اعتراف
اجباری پخش میکنید
محبت را کیمیا میکنید
اسفندیاری ها در بند میکنید
اسانلو را کور میکنید
دست
قطع میکنید
اعدام رواج میدهید
کودکان زیر 18 سال اعدام میکنید
تروریست آموزش میدهید
کردستان را بمب باران میکنید
جنوبی را فقیر میکنید
شمالی را بی غیرت میکنید
ترک را خر میکنید
فارس را دزد میکنید
بلوچ و لر را تحقیر میکنید
فوتبال را سیاسی میکنید
سیاست را فوتبالی میکنید
اعدام را علنی میکنید
اکبر محمدی ها میکشید
حق
مسلم ما را نا مسلم میکنید
بنزین ما را جیره بندی مکنید
اینها همه میکنید و هیچ نمیکنیم


درود رفیق

من از ایرانم صحبت میکنم و رئیس جمهور کشورم از بهشتی نا دیده ، از آزادی نچیشده ، از مهری ندیده ، از عدالت انجام نشده ، و از نفتی که با تمامی سیاهی اش باز هم نامرئی است و ما آن را نیز ندیده ایم، او از ملتی بدون هم جنس گرا حرف میزند و من از تهرانی حرف مینم که باید سری به کوچه بازارش زد ، من از رئیس جمهوری صحبت میکنم که تنها در وسعت دیدش که اقتصاد کلان این کشور را رقم میزند سبزی فروشی محله خودش نماد اقتصاد مملکت است.

من از رئیس جمهوری حرف میزنم که تنها دانشگاه کشور را دانشگاه امام صادق میداند .
از ایرانی صحبت میکنم که دانشجویش در بند است ، استادش اخراج شده و اقتصادش ویران شده . و تمام مردمش در خیابان ها میخندد و شکر میکنند که چه دولت و حکومت خوبی داریم .


اعدام نه .
ترویج خوشونت نه .
الفبای خشونت اعدام است . محکومش مکنیم .

برچسب‌ها:

posted by زندانی سياسی آزاد بايد گردد @ ۴:۴۶ بعدازظهر  

0 Comments:

ارسال یک نظر

<< صفحه اصلي

 
 
دل نوشته

باقي را آزاد کنيد

قاصدك ! هان ، چه خبر آوردي ؟
از كجا وز كه خبر آوردي ؟
قاصدك
در دل من همه كورند و كرند
دست بردار ازين در وطن خويش غريب

کمپین آزادی برای سعید حبیبی و دانشجویان در بند


نگاشته‎ هاي پيشين

زنجیر نشان از اوین است و اوین نشانه آزادگی

دلم گرفت از این مردم سست عناصر

پلی تکنیک در انتظار است

سلام رفیق در بندم

چگوارا

متولد مرداد

پادگانی به نام دانشگاه

خوب چند روز پیش روز زنعربی بود ما که به کسی تبریک ...

سکوت

پناهگاه اين دختر كجاست؟

آرشيو
وب لاگهايي که ميخوانم

کميته نجات پاسارگاد

کميته مبارزه با سانسور

قمار عاشقانه

بابك خرمدين

حشمت طبرزدي

مهرانگيز كار

حسام فيروزي
زنانه ها
مديار
اردشير طيبي
يك قطره

بهزاد مهراني

نيك آهنگ كوثر
زيتون
يك گيله مرد
مسيح علي نژاد
شهر قصه
مسعود بهنود

چگوارا

شيوا نظر آهاري

دموکراسي فرزند جسارت
كوهيار گودرزي
خوابگرد
ويدا خسروي
سيد علي گدا
مهتا بردبار
عباس معروفي

ملاحسني در کانادا
فرنوش معيري
روزبه مير ابراهيمي
فريد سميع نژاد

مرتضي سميع نژاد
الپر
چريك
من نه منم
علي رضا فيروزي
كيانوش سنجري

اصانلو را آزاد کنيد


اخبار دانشجويي

ادوار نيوز
خبرنامه اميركبير
علامه بلاگ
كمپين آزادي پلي‌تكنيك
خبرنامه صنعتي شريف


سازمان هاي حقوق بشري

کميته منع شکنجه
انجمن منع شکنجه
منشور کوروش کبير
سازمان عفو بين الملل
ديوان اروپايي حقوق بشر
اعلاميه جهاني حقوق بشر
سازمان آموزش حقوق بشر
سازمان جهاني منع شکنجه
سازمان ديده بان حقوق بشر
انجمن دفاع از حقوق زندانيان
سازمان گزارشگران بدون مرز
انجمن حمايت از حقوق کودکان
شبكه‌ي بين‌ المللي حقوق بشر
انجمن اينترنتي دفاع از حقوق کودکان
فعالان حقوق بشر در ايران

mobareze ba sangsar


و اما عشق....

احمد شاملو
مصدق
صادق هدايت
فروغ

استاد شجريان