یکشنبه، تیر ۱۷، ۱۳۸۶

خوب چند روز پیش روز زن
عربی بود ما که به کسی تبریک نگفتیم هیچ تسلیت های زیادی هم تو دلمون به خیلی ها
گفتیم ! عزیزان به ما گفتن ننویس حرف نزن کاری نکن خفه باش واسه همین کم مینویسم
بیشتر سعی میکنم خود پست مطلب با شما حرف بزنه !


سال 59 اولین باری که نه ولی یکی
از هزاران باری بود که به یک شیوه غریب روز زن را به همه تبریک گفتن .



که خوب کافرین ،
ملهدین ،معاندین ، انقلاب مخملی ها ،کفار ،از راه راست به در شده ها و سرکشان
و خود فروخته ها به بیگانگان و عزیزان و پار های تن من و شما گفتن که



زندانی سیاسی بد
هست و بدا به اون روز که زن هم باشه



بگذریم


القصه زن
نمونه حالا چی هست و کی هست !


این موجودات
احتمالا زن هستند ولی بعید نیست اون زیر موجود غریبی به نام متوحش
باشه! بی معنی










آقا حافظه تاریخی
میدونید چی هست ؟! این عکس حتما یاد آوری میکنه معنیش چیه .


این اولین ماموریت
زنان نمونه بود یا همون متوحشین




اینقدر طبیعی شده
که دیگه کسی بگه حکم اعدام دلارا داره تایید میشه همه میگن هی و بعد دچار
فراموشی مزمن میشن .





خوب ما چی داریم
تو این تاریخ که بهش زن میگفتیم ؟!



فروغ زنی که از
دیار عشق تنهایی بود


خانم مهستی
و گوگوش که معرف حضور هستند





خانم انصاری که
رفت بالا بالا ها البته اول از پایین پایین ها شروع کرد بعد رسید بالا بالاها



البته ما اگر
بخواهیم به بالا ها بریم اینطوری قضیه



و حالا
میفهمم چرا مصدق اینطوری به ما و ایران نگاه میکنه



حالا یک چند خط
حرف از جنش زمان :من هرچقدر فکر میکنم روز زن نمیبینم روز مرگ میبینم من دلیل
تبریک گفتن روز زن نمیدانم ، من فیمینیست دو آتشه هم نیستم من فقط منم و تو
فقط تو و اون چیزی که داره از دست میره هویت ماست میتونیم دوتا
کار کنیم بریم مثل بدبختا 4 دستی بزنیم تو سرمون خفخون بگیریم ، میتونیم هم مبارزه
رو ادامه و برای بعضی ها آغاز کنیم حالا خود دانید . حرف زیاد دارم اما خوب
اینجا بنویسم..... تند اما حقیقت


برچسب‌ها:

posted by زندانی سياسی آزاد بايد گردد @ ۸:۰۷ قبل‌ازظهر  

0 Comments:

ارسال یک نظر

<< صفحه اصلي

 
 
دل نوشته

باقي را آزاد کنيد

قاصدك ! هان ، چه خبر آوردي ؟
از كجا وز كه خبر آوردي ؟
قاصدك
در دل من همه كورند و كرند
دست بردار ازين در وطن خويش غريب

کمپین آزادی برای سعید حبیبی و دانشجویان در بند


نگاشته‎ هاي پيشين

سکوت

پناهگاه اين دختر كجاست؟

به نام وطن

افکار عمومی

من اناری را می کنم دانه به خود میگویم !خوب بود این...

ایران فریاد کن

هرکس زورش بيش، اسلامش حاکم تر

امنيت ملی

درد انسان بودن

فریاد

آرشيو
وب لاگهايي که ميخوانم

کميته نجات پاسارگاد

کميته مبارزه با سانسور

قمار عاشقانه

بابك خرمدين

حشمت طبرزدي

مهرانگيز كار

حسام فيروزي
زنانه ها
مديار
اردشير طيبي
يك قطره

بهزاد مهراني

نيك آهنگ كوثر
زيتون
يك گيله مرد
مسيح علي نژاد
شهر قصه
مسعود بهنود

چگوارا

شيوا نظر آهاري

دموکراسي فرزند جسارت
كوهيار گودرزي
خوابگرد
ويدا خسروي
سيد علي گدا
مهتا بردبار
عباس معروفي

ملاحسني در کانادا
فرنوش معيري
روزبه مير ابراهيمي
فريد سميع نژاد

مرتضي سميع نژاد
الپر
چريك
من نه منم
علي رضا فيروزي
كيانوش سنجري

اصانلو را آزاد کنيد


اخبار دانشجويي

ادوار نيوز
خبرنامه اميركبير
علامه بلاگ
كمپين آزادي پلي‌تكنيك
خبرنامه صنعتي شريف


سازمان هاي حقوق بشري

کميته منع شکنجه
انجمن منع شکنجه
منشور کوروش کبير
سازمان عفو بين الملل
ديوان اروپايي حقوق بشر
اعلاميه جهاني حقوق بشر
سازمان آموزش حقوق بشر
سازمان جهاني منع شکنجه
سازمان ديده بان حقوق بشر
انجمن دفاع از حقوق زندانيان
سازمان گزارشگران بدون مرز
انجمن حمايت از حقوق کودکان
شبكه‌ي بين‌ المللي حقوق بشر
انجمن اينترنتي دفاع از حقوق کودکان
فعالان حقوق بشر در ايران

mobareze ba sangsar


و اما عشق....

احمد شاملو
مصدق
صادق هدايت
فروغ

استاد شجريان