پنجشنبه، مهر ۱۳، ۱۳۸۵

مصاحبه با دکتر معالج احمد باطبی

مصاحبه با دکتر معالج احمد باطبی :


آقای دکتر فیروزی روز گذشته طی یورش ماموران لباس شخصی به منزل ایشان دستگیر شده و به بند 209 انفرادی زندان اوین منتقل شده بود عصر امروز ساعت 7.15 دقیقه آزاد شدند .

دورد جناب دکتر فیروزی :
دکتر فیروزی :
من دیروز بعد از صحبت با شما دستگیر شدم درست همون موقع ریختن تو خانه و 12 ساعت از بنده بازجویی کردند .

جناب دکتر فیروزی در طی این 12 ساعت از شما چه میپرسیدند :

از من خواستند که دست به قلم برده و اعترافاتی کنم .

آقای دکتر آیا در طی این 12 ساعت شکنجه هم شدید :

دکتر فیروزی :خیر فقط در بند 209 در انفرادی بودم

آقای دکتر لطفا بفرمایید که از شما خواستند به چه چیزهایی اعتراف کنید :

دکتر فیروزی :
اعتراف کنم که احمد باطبی کاملا سالم است
اعتراف کنم که اکبر محمدی خودش مرد و مشکلی نداشت .
* میگفتند وکیلم را عوض کنم ( خلیل بهرامیان )
گفتند تعهد بدهید که دیگر مصاحبه نمیکنید
لازم به ذکر است که دکتر فیروزی تا آخرین لحظه دست به قلم نبرده و به هیچ کدام از خواسته های نامشروع مامورین وزرات اطلاعت پاسخ مثبت نداده است

http://azarpressnews.net/news.php?readmore=1611

امید ورارم به زودی زود خبری خوب از عزیز ترین عزیز داشته باشم دل تو دلم نیست دکتر فیروزی عزیز مرسی که همیشه مستحکم هستی

posted by زندانی سياسی آزاد بايد گردد @ ۱۰:۴۹ قبل‌ازظهر  

0 Comments:

ارسال یک نظر

<< صفحه اصلي

 
 
دل نوشته

باقي را آزاد کنيد

قاصدك ! هان ، چه خبر آوردي ؟
از كجا وز كه خبر آوردي ؟
قاصدك
در دل من همه كورند و كرند
دست بردار ازين در وطن خويش غريب

کمپین آزادی برای سعید حبیبی و دانشجویان در بند


نگاشته‎ هاي پيشين

چشم امید خالد ما هستیم

دکتر فیروزی هم دستگیر شد

متن کامل آخرین نطق مهندس موسوی خوئینی در مجلس ششم

آرش سیگارچی به مرخصی آمد به او و خانواده اش تبریک ...

امروز مهرداد لهراسبی در همان شرایطی ست که اکبر بود...

موسوی خوئینی

تبریک برای مجتبی سمیعی نژاد، آزادی از آن توست

احمد باطبی از انفرادی به بدن عمومی منتقل شد

ایرانم

آرشيو
وب لاگهايي که ميخوانم

کميته نجات پاسارگاد

کميته مبارزه با سانسور

قمار عاشقانه

بابك خرمدين

حشمت طبرزدي

مهرانگيز كار

حسام فيروزي
زنانه ها
مديار
اردشير طيبي
يك قطره

بهزاد مهراني

نيك آهنگ كوثر
زيتون
يك گيله مرد
مسيح علي نژاد
شهر قصه
مسعود بهنود

چگوارا

شيوا نظر آهاري

دموکراسي فرزند جسارت
كوهيار گودرزي
خوابگرد
ويدا خسروي
سيد علي گدا
مهتا بردبار
عباس معروفي

ملاحسني در کانادا
فرنوش معيري
روزبه مير ابراهيمي
فريد سميع نژاد

مرتضي سميع نژاد
الپر
چريك
من نه منم
علي رضا فيروزي
كيانوش سنجري

اصانلو را آزاد کنيد


اخبار دانشجويي

ادوار نيوز
خبرنامه اميركبير
علامه بلاگ
كمپين آزادي پلي‌تكنيك
خبرنامه صنعتي شريف


سازمان هاي حقوق بشري

کميته منع شکنجه
انجمن منع شکنجه
منشور کوروش کبير
سازمان عفو بين الملل
ديوان اروپايي حقوق بشر
اعلاميه جهاني حقوق بشر
سازمان آموزش حقوق بشر
سازمان جهاني منع شکنجه
سازمان ديده بان حقوق بشر
انجمن دفاع از حقوق زندانيان
سازمان گزارشگران بدون مرز
انجمن حمايت از حقوق کودکان
شبكه‌ي بين‌ المللي حقوق بشر
انجمن اينترنتي دفاع از حقوق کودکان
فعالان حقوق بشر در ايران

mobareze ba sangsar


و اما عشق....

احمد شاملو
مصدق
صادق هدايت
فروغ

استاد شجريان